Kändisspanad av Ryan Roxie


Kändisspanad av Ryan Roxie
Kom precis hem från långpromenad till och från Globen.
När vi kom till Globen tog vi ett varv och rätt vad det är hoppar Ryan Roxie fram från Globens lilla sushibar. Han berättade att det gick jättebra med Casablancas video och att det var grymt att vi var med där i början. Väldigt trevlig trots att man blev lite paff. Det är inte varje dag man blir påhoppad av Alice Coopers gitarrist. Looking forward to see him again!
Nu ska jag plugga vidare och äta middag med baby.

5 kommentarer:

  1. Men WOW :D fan vad fränt!!

    sv: Thanks :) ja det gick bra!
    jaha, soft att han lagar middan. var blir det för något? ;) så grymt alltså!

    SvaraRadera
  2. sv: Ja verkligen, och jag älskar att äta, tycker det är så.. härligt på något sätt, att ha smaken av saker man tycker om i munnen samtidigt som jag tuggar, jag älskar att tugga. :P

    Skuldkänslor får jag inga faktiskt. Jag brukar säga att så länge man mår bra ska man ge själen det den vill ha, och jag känner att min själ får det den vill ha så jag får inga skuldkänslor. Sen om man känner att man fått i sig lite för mycket skadar det aldrig med promenader. :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt grymt! Var kan man se videon Anna?:)

    SvaraRadera
  4. Hehe, rik och rik. Nu har jag ju en bil att betala ;)

    SvaraRadera