Över 500 sökande!
Första dagen i skolan idag. Kändes skönare än jag tänkt mig att komma tillbaka. Vi hann med genomgång av terminen, klassmöte, fysuppvärmning, sånguppvärmning och repa in en låt. Hade nästan glömt hur kul det var.
Dags för arbetsintervju för ett nytt statistcafé som ska öppna på söder den 26 januari. Det var över 500 sökande! 500 sökande varav 20 fick komma på intervju för 5 platser. Tyckte att intervjun kändes helt ok, men man vet ju aldrig. Vill verkligen ha det jobbet! Det vore helt perfekt med mitt schema och verkar som en grym arbetsplats.

Får inte besked förns fredag nästa vecka, men går som på nålar redan nu. Det bästa är ju att bara släppa det och jag brukar inte ha några problem med det alls, men den här gången är det så svårt när jag verkligen vill. Håll tummarna för mig!
Göran är i alla fall snäll och har uppmuntrat mig med middag, kakor, mys och en liten söt bild som han pillat fram till mig.

4 kommentarer:

  1. sv; Jodå helt okej faktiskt. Själv då? :)

    SvaraRadera
  2. sv; Lugnt :)
    vi kollade film, försökte -mellandags-rea-handla- men det gick inte så bra, osv :D

    SvaraRadera