Musikvideoinspelning med Casablanca ikväll!
Sitter just nu och övar lite text och lyssnar på Casablancas låt som vi ska spela in video till ikväll. Bandet är tydligen vad Nöjesguiden vill kalla en "supergrupp" bestående av Josephine Forsman (Sahara Hotnights), Strängen (Hellacopters), Erik Stenemo (Melody Club), Anders Ljung (Space Age Baby Jane), Mats Rubarth (före detta fotbollsspelare) och Kleerup. Spana in deras Myspace!

Regissören som jag pratat med är Manne Lindvall som bland annat har regisserat Rosa the movie. Ska bli riktigt intressant att jobba med honom. Han har berättat det mesta om handlingen och hur videon kommer se ut. Det är sällan jag har fått veta någonting alls innan jag kommit till inspelningsplatsen, förutom vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut, så det känns bra. Det blir inspelning ikväll och i morgon på eftermiddagen för min del.

Nu ska jag snart upp och börja fixa håret och sminket. Vi spelar in klockan 20-23 ikväll och vi behöver fylla Anchor så alla är välkomna! Kom och festa och spela in musikvideo samtidigt! Vi ses där!

3 kommentarer:

  1. Fan vad kul med musikvideoinspelning! Hur lyckas du få sådana uppdrag? =) Och vart ligger Pub Anchor egentligen? Där har jag aldrig varit faktiskt. Om det är Stcokholms bästa rockbar måste jag ju helt klart dit någon dag, haha ;)

    SvaraRadera
  2. Fan vad kul!
    Du får berätta om inspelningen sen!

    SvaraRadera