SoTs 20-årsjubiléum!


SoT 20-årsjubiléum!
Det var väldigt mycket att repa, förbereda och fixa inför SoT-jubiléet igår kväll och vi var i skolan 09-02, så jag hann inte blogga någonting, men vi hade väldigt kul!

Efter repetitionerna inför måndagens spelning gjorde jag ett bildspel med kvällens program som jag satte upp entrén. Sen körde vi genrep på det vi skulle spela under kvällens underhållning. Efter det sprang alla iväg framför varsin spegel och fixade sig.
Done!
Tjejerna serverade fördrink.
När alla kommit in blev det middag, lekar, allsång, hyllningar till SoT och Svante som grundat linjen.

Kvällen fortskred med fika, underhållning från Stockholms improvisationsteater, öppen scen som vi invigde med bl a Inte Mod och Jailhouse Rock och sen blev det dags för dans och fri lek. Det var riktigt kul att få dansa med klassen igen. Vi har alltid så sjukt roligt när vi dansar tillsammans. Teaterapor hela bunten! Love you guys!

4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en trevlig kväll. Ha en fortsatt trevlig helg du med :)

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, ja du var då verkligen länge i skolan, men så länge man har kul och det hade ju du. ;)

    sv: Jag ÄLSKAR Disney! Eller ja, tecknat fram till Monsters Inc. och Lilo & Stitch, där började det gå utför.

    Japp, jag spelar Kingdom Hearts hemma hos Alexander, min pojkvän. Vi har inget fungerande minneskort på vårat Playstation 2 hemma, därför kör jag där. Jag älskar det spelet! :D

    Stämmer! Det är en Koopa Troopa gitarr. ;)

    SvaraRadera
  3. Maaaaaaan ..- eller kvinna menar jag - du är så snygg!!! :) <3
    sv: ja jag har sminkat ^^ tack så mkt :*

    SvaraRadera
  4. Håret ditt var inte illa! :) Verry pretty!

    /Emelie, lastflowers.blogg.se

    SvaraRadera