Vårfynd


Vårfynd
Har en sjuk skobrist hemma och har länge varit orolig för hur jag skulle lyckas få råd att köpa nya converse till våren. Men så igår lyckades jag hitta en affär med halva priset på hela sortumentet! Jag fick ett par sprillans nya Converse för 350 spänn! *Halleluljakörer*
Jag blev så glad att jag shoppade vidare. Det blev lite snygga pins till vårjackan, cherry-örhängen, Kiss T-shirt och våriga hårspännen med blommor. Trots detta kom jag inte upp i de 700 spänn som skorna egentligen borde ha kostat. Nöjd

Nu kan det få bli vår!

8 kommentarer:

  1. wiiih vår :D fast det känns ganska långt dit ;/ hawhm<3

    sv: jag har varit... jag vet inte vart jag har varit XD blev en zombie ett tag och glömde bort mig ;D
    mawh jag älskar den ;D<33

    SvaraRadera
  2. Fan va najs! :D om du köpt din blomma på shock så är vi två! dem är så söta :'3

    SvaraRadera
  3. snygga grejer! alltid kul att kunna fynda :D

    SvaraRadera
  4. Jävligt nice shopping :D

    sv: Ahaaa, ja då borde man ju se den snart! Jag förstår, man ställer ju lätt upp gratis ;) Men förstår bara inte hur du kunnat komma in i så mycket media? Helkul och helfränt är det!

    haha okej ;D

    SvaraRadera
  5. Skitsnygg video babe! Även MF-teasern. Grymt!

    Har du tjackat blommorna på H&M? Köpte likadana förra veckan - skitsöta. Borde köpa ett par converse också men lite för slapp för att ta mig till DNA *lat*

    Puss

    SvaraRadera
  6. Ja, för ingeting, sen monsterhyror på 9000 för en liten 2:a. Helt galet med lägenheter i denna staden! Fy. 2700:- är ett ganska bra pris alltså! Varför vill ni därifrån?

    Donde el Convereso???! :D

    SvaraRadera
  7. Jag har varit på jakt efter billiga Converse i snart ett år! Snälla säg, var hittade du dem? :O

    SvaraRadera
  8. sv: Säckpipa är riktigt häftigt. ;D

    Åh tack så jättemycket! Finns DNA i Farsta? :O

    SvaraRadera