Videoinspelningen och "efterfesten" på Anchor
Jag har hittat bästa platsen för minidatorn. Jag kan ha värsta förfesten med datorn på muggen nu när jag fixar mig.
Done! Nu springer jag till Anchor!
Kul att man kände alla sina motspelare innan. Pauline, Jennifer och en liten bit av Lotta.
Vi spelade in inifrån bilen och fram till scenen. Det gick rätt fort och tog bara några tagningar. Partytime!
Efter ett tag kom Göran också.
Och Ola.
Sen träffade vi Vicki också.

Efter ett tag blev det lite väl galet efter att fått gratis i baren hela kvällen så vi knallade hem och jag lyckades tappa en av mina favoritskor som låg i packningen. Värt att bara ha en sko kvar! Menmen. Mer bilder från inspelningarna idag kommer snart!

4 kommentarer:

  1. Assnygg som vanligt!

    sv: Me too! Ja eller hur, onödigt hinder. Blir direkt besvärligt...

    SvaraRadera
  2. sv: ja det känns så jävla mycket bättre nu! blir nog sjukt bra det här :) känns som att det kommer hålla också.

    SvaraRadera
  3. ja de är ju ett tag kvar till beach 2010 men när kläderna inte sitter fint på en längre då är det dags att göra nåt åt det på en gång :p

    SvaraRadera