24 timmar till båten!


24 timmar till båten!
Om 24 timmar är det dags att röja loss på Close-Up Båten. Som vi har längtat!
Vi delar hytt med Alexzandra och Daniel. Vi kommer ha så sjukt kul! Frågan är hur mycket tid man kommer spendera i hytten. Kommer ju lätt dra till dem som har störst hytt och bäst folk förstås. ;)

Nu ska jag sitta hemma och peppa och fundera ut outfit och vad man ska ha med sig. Blir väl att man tar med ett par klackskor, hårspray, smink och tandborste och har kläderna som behövs på sig.

Många har pratat om utgång när vi kommer hem på fredagen. Vi får se hur vi mår och vad stan har att erbjuda den kvällen.

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas ni får en riktig kickass-resa! :D

    SvaraRadera
  2. åhh fan vad kul! jag vill också :P du får ta en massa bilder :D

    SvaraRadera
  3. oh, rocka loss åt mig också tjejen :D

    SvaraRadera
  4. sv: Det tycker jag du ska! Allt är värt att provas, så länge det inte innehåller något man kanske är allergisk mot. ;D

    SvaraRadera