Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag
Dagen började med världens godaste sötaste överraskningsfrukost. Hjärtformade pannkakor med blåbärssylt! Mums!
Sen fick jag lite söta chokladpresenter av min baby. Mys!
Efter frukosten invigde badankan med ett bubbelbad.
Sen gjorde vi oss i ordning för att dra iväg till Antonio's i Farsta. Jag orkar knappt att äta en hel pizza längre, men det var gott i början i alla fall. ;)
När vi var klara åkte vi hem och åt choklad och tittade på Disneyfilmer.
Tack baby för en supermysig dag!

13 kommentarer:

  1. Sv: Åhhh, tack så mycket! Var så himla roligt att göra, och jättekul att resultatet blev så bra :) Blev jättesugen på att göra fler :D

    SvaraRadera
  2. Nej men åh, så fin frukost! :) Nåndag ska jag försöka få in i Alexander att BÅDA ibland kan göra frukost till den andre. Jag har gjort frukost till Alexander många gånger men han gör aldrig åt mig, han tänker nog inte på det. :P Han har ju ändå sina andra sidor, men lite morgonlyx mår ju ingen dåligt av. ;)

    Choklad tackar man aldrig nej till. :D

    Jag brukar alltid kunna äta galet mycket pizza, däremot har jag inte ätit det sen innan årsskiftet så jag vet inte om det ändrats. Jag saknar pizza!

    Yey för Disneyfilmer! Vad såg ni?

    SvaraRadera
  3. Wohoo, myspysdagen numero uno!

    Puss och kram baby!

    SvaraRadera
  4. sv: Hon är fantastisk!

    Lyxigt du har det alltså. I mitt och Alexanders förhållande är det tvärtom - jag står för maten. :P

    Åh, Alice i underlandet! :D Peter Pan är jag faktiskt inte uppväxt med av någon anledning, hade aldrig filmen hemma.

    SvaraRadera
  5. sv: Jo ja vet, har ganska ansträngd ekonomi jag också, men har lite pengar över på sparkontot så blir nog ett inköp i mars! :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Tack så jättemycket :) Du har en skön sida själv. Hoppas du har en bra kväll. Kram kram

    SvaraRadera
  7. Tackar och niger....
    Tack så mycket, ja den har varit rätt så chill själv då?

    SvaraRadera
  8. SV: Grejen är att jag 1. är lat 2. är deprimerad 3. har problem med min fot. Jag har inte kunnat idrotta normalt sen jag var 10 år gammal. Därför försöker jag hitta något sätt där jag kan gå ner i vikt utan att motionera mycket.

    SvaraRadera
  9. jag vet inte.. jag antar att han inte orkat tvätta snorren och sätta saken i verk än lixom. dudes!!!!

    SvaraRadera
  10. Värsta övermysig alla hjärtans dag du hade ;O <3
    Jag åkte bil hela dagen med tre grabbar och en tjej, riktigt romantiskt ;D <3

    SvaraRadera
  11. Åh, tack så jättemycket!
    Fortsätt gärna läsa min blogg du ;}

    Hoppas du har en bra Tisdag!
    *kram* http://hannaest.blogg.se

    SvaraRadera