Anna fixar!


Anna fixar!
Se hela bilden
Sitter och är stolt och nöjd.
Har precis fixat så att Göran faktiskt får spela på Trash Fest i alla fall! :) Kim som trummis i Midnight Cowboys letade basist till att spela ett gig i Finland precis när vi är där. Hm? Undrar vad det var för gig? ;)
Jag ringde honom med en gång och berättade att vi skulle vara i landet och på Trash Fest och att jag tyckte Göran skulle få hoppa in och spela och nu är saken biff. Det visade sig att Midnight Cowboys blir ersättningsband för Sexydeath. Världen är liten.
Kim och jag har känt varandra i många år och resten av killarna i bandet firade vi nyår med. Då snackade vi faktiskt om att jag eventuellt skulle sjunga med dem någon gång. Det verkar som att vi kommer åka med samma båt på ditresan också!
Tror att vi kommer ha grymt kul hela gänget!
Nu känns allt mycket bättre inför Finlandsresan. Allt har löst sig till det bättre! :D
Happy fixer!

5 kommentarer:

  1. Skönt när saker och ting verkar ligga på plats inför resor. Det kan kännas rätt surt med en klump i magen om man ska göra något. =/

    sv: Haha nope! Väskor är som sagt inget jag lägger speciella pengar på, men den där väskan var inte dålig. Så väskan är det inte. ;)

    Härligt! Jag tog mig till linje 19 idag för jag behövde ta mig in till stan. Läste att den hade börjat gå igång. Nu säger dem att min linje ska försöka vara igång imorgon, då slipper jag gå längre på morgonen imorgon.

    SvaraRadera
  2. SV: Jag tränar två tjejgrupper i dans :D
    Haha - låter spännande! :D Jag gillar musiken, tycker den är en härlig mix av allt möjligt! Och så älskar jag att dansa och det är bra dansmusik :D

    SvaraRadera
  3. sv; Jag kunde inte somna, har vänt på dygnet. Så tänkte att om jag var vaken hela natten så skulle jag kunna somna nästa kväll och vända tillbaka dygnet :) haha.

    SvaraRadera
  4. sv: Japp, jag har färgat år, fast jag har inte färgat nyligen.

    Mig hittar du på två ställen i Enskede, du då? :O Jo då, det går ersättningsbussar men dem är inte alltid att lita på, ibland fulla och ibland med väldigt glesa avgångar. =/

    SvaraRadera