Bästa dealen!


Bästa dealen!
Bästa dealen för en sjukskrutt som jag; Jag städar lägenheten medan baby åker iväg och köper hårfärg till mig och mat till ikväll. :D
Jag försöker spara på håret och tonar bara överhåret svart. Ibland kör jag på hela, men det blir lite slitet om man ska färga hela håret varje månad. Sen bleker jag ju mina slingor också. Ett jäkla pill att få till det.
Tänkte pyssla lite i helgen, så jag bad baby att köpa hem en liten roller till mig också. Det är så kul att ha ett Panduro så nära i Farsta. Borde pyssla mer! Resultatet får ni se senare. :)

Nej, nu måste jag sätta igång med städningen!

2 kommentarer:

  1. jag är sugen på att bleka en asfet slinga mitt på huvdudet. hotashell!

    SvaraRadera
  2. haha ja. man blir så less. Jag tycker bara basket och hockey är roligt att kolla på. Men skidåkning, simning och allt annat är så jävla trist!

    SvaraRadera