Båtbilder dag I


Båtbilder dag I
Här kommer lite bilder från första dagen på båten. Har minst runt 10 filmklipp som jag måste fixa med också. De får komma i ett senare inlägg. Hoppas att ni har haft en lika kickass helg som jag! :D
Jag och baby på tuben mot Ropsten.
Galaxy väntar på oss.
På terminalen bjöds det på energidryck. Smart så vi orkar med hela resan.
Bäst att ringa mamma innan båten går.
Ny piercing?
Dubbelmun?
Andreas hade inga fickor på sina byxor att ha mobilen i.
Gänget i hytten.
Spelningarna vi inte vill gå på tittade vi på på TVn.
Dags att visa tattoos!
Mer tats!
Dags för att ta tjejrunda och spana in båten.
Mina polare hade fått en pimpad hytt! :D
Alexandra är världens bästa hissupphållare.
Snyggaste hissbitches.
Fina flickor gillar Jonas lyxhytt.
Och så åkte vi ner igen.
Snyggaste brudarna med snyggaste skorna i snyggaste posen!
Erika's got the best ass ever.
Lots of legs.
Finska fyllesnacks.
Uäääh! Drinken skar sig!
Ha inte i Baileys i samma glas som lite kvarbliven red bull vodka. Då blir det så äckligt att det inte ens kan fastna på bild.
Kalaskompisar.
Hej Andreas. Videoklipp från spelningen kommer snart. :)

4 kommentarer:

  1. satans jävla niiiiiiiiiiiice! fyfan vad jag hade velat vara där.. vilka dumma val man gör ibland!

    what?! who?, when? where? skrek mitt namn?! ;D har en tendens till att tappa bort mig rätt lätt...

    SvaraRadera
  2. Schysta läppar vid läpparna! ;)

    Dem har riktigt schysta kanaler på den där färjan alltså.

    De där skorna på de snygga brudarna där, finns det möjlighet att se dem tydligare? :O De gröna vet jag hur de ser ut, typ grön zombie eller något stentufft, men de blåa?

    SvaraRadera
  3. fan vilken najs festkryssning det verkar ha vatt! obviously jealous ;D

    SvaraRadera