Bättre idag


Bättre idag
Statistiken funkar igen och vi börjar få struktur på saker och ting i skolan. Försöker vara lite mer positiv idag, men grannarna satt fortfarande och skrek när jag gick till skolan i morse. Är väldigt trött efter den här sjuka natten. Ikväll ringer vi polisen redan vid tio om det inte är tyst. Jippie!

Nu blir det middag med baby, sen ska jag nog sätta mig och klippa ihop materialet från helgen. Känns dock som att rätt mycket av det jag fick ihop borde censureras. ;) Får man verkligen lägga upp vad som helst på youtube?

2 kommentarer:

  1. mahahahw jag blir nyfiken när du funderar på censur, om du måste ha censur osv får du skicka originalet XD LOL <3

    SvaraRadera
  2. sv: JA,älskar presentkort :D huhu (Y)
    jag går en butiksäljar utbildning :) vet inte om jag vill jobba med det egentligen - men har varit arbetslös och blablabla så jag går den för att få ett jobb osv ;D <3

    SvaraRadera