En sångerska utan röst...


En sångerska utan röst...
...är ju som en vår utan parkhäng.

Nu får det fanimej vara nog med den här förkylningen! Jag har en demo att spela in! Dagen spenderas hemma framför datorn, pianot och med gitarren i famnen. Helst allt på en gång.

Det blir en lugn helg också. Vore ju bra om jag kunde få fram ett ljud när jag har mina första repliker i SVT på måndag. Ska vara på plats redan 7 på morgonen.
Teamet var tydligen väldigt förtjust i just den här bilden av mig och vill att jag ska se ut så. Kul att höra! :D Det blir till att gå upp riktigt tidigt på måndagsmorgonen för att få till det.

Ska passa på och fråga dem om jag kan få praktisera hos dem sen. Nej, jag har fortfarande inte fixat praktikplats. Tre veckor kvar och jag har inte lyckats fixa nåt. Trodde inte det skulle vara så svårt med mina kontakter, men ack så fel jag hade. Inget svar från Teater Galeasen som var halvpå förut heller. :( Blir väl till att maila runt förfrågningar om detta idag också.

4 kommentarer:

  1. Oj då, ja du borde verkligen vila upp dig i helgen om du har viktiga saker på måndag!

    sv: Ja du borde läsa den, väldigt skruvad är den ju. :D

    Det var som tusan! Jag förstår att du inte klarade det. Jag själv skulle ALDRIG klara att inte äta bröd, min själ skulle bli ledsen. :(

    Det är synd att man inom vissa yrken inte får ha nagellack tycker jag, men de flesta har ändå ganska bra anledningar.

    SvaraRadera
  2. sv: Jo jag har blogspot också, men är så van vid bloggspace så brukar skriva där istället :) får börja uppdatera min blogspot ist!

    usch, praktik plats ångest här också. Vecka 10-11 ska vi ha, har inget än!

    SvaraRadera
  3. du har så fint hår & sminkningar.. sägs om att göra en tutorial? :)

    SvaraRadera