Filmrep, duettrep och helgplaner


Filmrep, duettrep och helgplaner
Dagen började med äventyr i kollektivtrafiken tillsammans med Susanne från klassen. Det var ett signalfel som lyckades få oss att komma över en timme för sent. Heja SL!
När vi väl kom till skolan började vi repa manuset till filmen. Det gick riktigt bra och jag fick massor med beröm för min ondskefulla insats. ;)
Efter det hade vi rast och sen var det dags att köra duetten (Ett herrans underverk från Kristina från Duvemåla) tillsammans med Susanne och vår lärare Svante. Med tanke på att det var första gången jag sjöng den så kändes det bra. Det blir så sjukt snyggt med stämmorna. Sången är mer uppbyggd mer som en pianoslinga än som en sång. Svårt, men snyggt och lärorikt!
Ikväll stannar jag och baby hemma och myser. I morgon ska Göran och Daniel snurra skivor på Rocks. Får se om jag går in och tar över spakarna någonting. Letar lite förfest just nu. Vore skönt med lite schyst sällskap om grabbarna blir för upptagna med att DJa.
På söndag är det alla hjärtans dag och jag och Göran ska försöka komma iväg till någon mysig restaurang och sen ska vi nog hem och mysa och äta choklad.
Förra året fick jag världens finaste frukost på sängen!
Sen åt vi årets godaste semla som var riktigt snyggt hjärtformad.

2 kommentarer:

  1. SL kan verkligen.. ta sig nånstans.. :P

    Choklad är perfekt för kärleken!

    Frukost på sängen har jag nog aldrig fått, för jag vaknar ALLTID före Alexander. Han kan sova hur länge som helst, oavsett när han gick och la sig kvällen innan.

    Åh, så söt semla! Jag är ute efter en semla nånstans utan mandelmassa, vill verkligen undvika det men jag hittar inte någonstans där dem säljer utan mandelmassa. Jag har i och för sig inte testat konditorier.

    sv: Jag ÄLSKAR Paradis! :D

    Åh, tusan så nice! Då vet jag varför du är inom media så ofta. ;)

    SvaraRadera
  2. SV: Tack :D blev sjukt nöjd med dem :).. Ha en trevlig alla hjärtans dag! ^^

    SvaraRadera