I don't want to miss a thing


I don't want to miss a thing
Efter förra årets flopp, en rätt kass line up och ännu högre priser hade vi i stort sätt bestämt oss för att inte åka till Sweden Rock i år. Efter att de släppt att Guns 'n' roses skulle spela mjuknade jag en aning. Nu har de släppt att Aerosmith ska spela och jag tror inte jag kan hålla mig ifrån festivalen i år. Såg dem på festivalen 2007 och höll på att smälla av för att det var så sjukt bra. Och jag är inte lättflirtad vad gäller konserter. Snarare väldigt kräsen. Vill verkligen inte missa den här spelningen!

Göran, Oscar och jag huttrandes, frysandes och panka i SRF's superkalla väder förra året.

Ska ni till Sweden Rock?

8 kommentarer:

  1. /Svar/jaa jag älskar den ^^

    SvaraRadera
  2. Näe, blir inte SRF för mig. Alldeles för dyrt & inte tillräckligt många band jag vill se. Men rock am ring :> Hoho

    SvaraRadera
  3. Yes! Jag vågade inte tro att jag nånsin skulle se Aerosmith igen, men woho :). Och Raven skulle jag inte kunna leva med att missa, men jag skulle dra oavsett bra/dålig lineup eftersom min sambos mor gav honom två st 4-dagars SRF-biljetter när han fyllde 30 i januari, så snäll pojkvän som han är ger han ju den andra till mig!

    SvaraRadera
  4. Sv: Jobbigt att det mesta blir dyrare hela tiden :/ Rock am ring är i Tyskland! Åker i början av juni :)

    SvaraRadera
  5. Uhu nej min ekonomi gråter. Jag är en fattig student!

    SvaraRadera
  6. Jag köpte ett helt löshårspaket på ca 1200kr och då följde det med 100 nagelslingor. :)

    SvaraRadera
  7. ÅH AEROSMiTH EN GÅNG TiLL? Åh fy vad min pappa kommer retas. Jag har inte alls råd att åka dit. Sure att jag oxå såg dom 2007 men oj oj oj!

    SV: Haha, skulle vilja sy min egen brudklänning :D

    SvaraRadera
  8. Jag ska inte på Sweden Rock, men TUSAN så nice det vore att se Aerosmith! Även Danzig och Ratt vore guld, kanske också W.A.S.P. :D

    SvaraRadera