I-i-i-irri!!!!


Schlet
Skriver inte så mycket idag då jag är rätt irriterad. Jobbig dag idag. Var i skolan trots huvudvärk och illamående.

Skönt att man fick komma ut med baby och äta lite sushi. Det var faktiskt gott på Pandan. Har fått tips om att Akki ska va ännu bättre. Får se om man tar sig råd till det senare.

Trodde verkligen inte att det skulle störa mig så mycket att statistiken på bloggen inte fungerar som den ska, men jag är verkligen skitlack på detta. Och snart blir det till att gå och ringa störningjouren på grannarna ikväll igen. Tur att baby är så modig. Jag skulle aldrig våga plinga på hos psykfall som skriker och fyllefinnar som lyssnar för högt på finsk gammal skittango. Väsnas och va hur psycho ni vill om dagarna, men nu ska jag sova!

Man kunde ju tro att "hårdrocksparet" i huset skulle vara de störiga, men inte i det här sällskapet.

Hoppas på att ha nå roligare att komma med i morgon! God natt så länge!


1 kommentar:

  1. Sushi<3 Awesome! åt sushi idag jag med :D fast jag kanske är efter i inläggen och det här kanske inte är idag, men aah ;D
    hoppas du mår bättre snart snyggo ;*

    SvaraRadera