I replokalen


I replokalen
Min sista sjukdag hemma nu och jag behövde verkligen få luft, så jag följde med Göran till repan på Fryshuset. Alltid kul att hälsa på gamla skolan. :)
Väl där hittade jag ett par gamla solglasögon som tydligen legat där i flera år.
Tuffing!
Jag började köra loss Johans trummor. Känns verkligen att rytmikövningarna i skolan gett resultat. Lär mig nytt jättefort nu!
Göran ställde in pre sets på POD:en.
Efter ett tag blev det lite varmt, så kläderna åkte av och det blev dags att fixa till det nytvättade, ofixade hårdrockshåret.
Sen lånade jag Alex skor för att komma åt pedalerna lättare. Fina, men aningen för stora och luktade inte godis.
Sen lånade jag Thunder Birden och körde lite bas också. Nu har jag lånat lite av alla. Muahaha!

5 kommentarer:

  1. Gick du gymnasiet i Fryshuset? Alltså, min pojkväns syster gick där och hon är född -87, ni kanske gick nästan samtidigt? :O

    Och sån där bas har min pojkvän, fast annan lackering. :)

    sv: Ja visst är det? Galet gott med mackor och grejer på kvällen! :D

    SvaraRadera
  2. sv: Alexanders syster gick sång i någon rockinriktad klass, vet inte vad klasserna heter. ;P

    SvaraRadera
  3. sv: Oops, glömde svara på den frågan :P Hon heter Sylvia. :)

    SvaraRadera
  4. Älskar trummisbilden =D

    Piercingarna kommer från barbarella =) Och de sitter verkligen skitsnyggt på, ser ju ut som om mina nipples kommer flyga iväg XD

    SvaraRadera
  5. Ja, fast jag tänkte åka dit alla dagar :)

    SvaraRadera