Inspelning och snabbis på Rocks


Inspelning och snabbis på Rocks
Inspelningen igår var riktigt kul. Långt över förväntan. Synd att jag inte får berätta så mycket om vilka som var där, men vi blev i alla fall ett riktigt schyst gäng som fördrev tiden med smink och charader, medan teamet riggade. Under tagningarna filmade och fotade jag behind the scenes vilket var mycket uppskattat.
Jag drog efter 12 timmar och åkte vidare till Rocks och hälsade på Daniel och Göran som spelade skivor i Lasses bar. Jag var nykter och trött, men träffade mycket trevligt folk och hann faktiskt prata lite med alla. Kändes bra. Det blev en kramig och trevlig kväll. Har faktiskt saknat folket en del.

Idag fick jag reda på att de andra lämnade inspelningsplatsen runt 6 i morse. Jag ska kanske dit igen idag och spela in framför kameran. Hoppas! :)

4 kommentarer:

  1. sv: Det är verkligen farligt bra serier de där! :D

    SvaraRadera
  2. maw nice det verkar! snygging ;* <3

    SvaraRadera
  3. sv: Ja men det tycker jag du ska! NES rockar. Vi har också ett. :D

    SvaraRadera
  4. satan vad gött. jag vill också kunna sticka på Rocks och leva livet!

    SvaraRadera