It's officiall



It's officiall
Då var det officiellt. Sexydeath spelar inte på Trash Fest. Alex vägrar slita sig från LA.

Biljetterna till Finland hade precis blivit bokade och resten av bandet är besvikna. Hur jag reagerade vid beskedet vill jag inte publicera då jag försöker hålla mig ifrån att svära i bloggen. Måste tänka på min relation med Alex som vi är överens om att den måste funka one way or another.
Jo Sheldon
Jag har pratat med Mama Trash och vår relation har faktiskt blivit bättre efter incidenten. Jag och Göran är välkomna till festivalen och Göran kommer spela i Allstar-uppträdandet på lördagen.

Man kan inte få allt I guess. Life's a bitch and so am I.
Nu har allt löst sig någorlunda i alla fall. Vi behöver bara hitta någon vänlig själ i Hellsinki som kan låna ut en säng/soffa till oss. Älskade Skipi som ställt upp varje år och följer med Tokio Hotel-turnén precis under veckan vi kommer. Miss you darlin'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar