Jobb och praktik


Jobb och praktik
Hur kommer det sig att jag söker jobb som bäst mitt i nätterna? Jag har hittat ett drömjobb som ungdomscoach. Tanken med tjänsten är att man ska jobba i cafét och samtidigt coacha ungdomar i egna projekt inom musik, teater, dans, konst och kultur. Jag sökte jobbet och har dessutom sökt praktik där för nästnästa vecka. Jag har redan två andra praktikplatser, men skulle föredra att köra praktiken någonstans där jag kanske kunde få jobb i framtiden.
Jo Sheldon
Mama Trash har också tackat ja till att ha mig som praktikant under Trash Fest. Jag kör nog på det trots att min praktikvecka egentligen är veckan efter.
Nu ska jag kolla på landet brunsås.

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du får det där jobbet! Att ha drömmen som yrke - det är kickass.

    SvaraRadera