Kollar ni ikväll?


Kollar ni ikväll?
Glöm inte att spana in Crucified Barbara!

7 kommentarer:

  1. sv: låten var ju skitbra! dom är ju så grymma dom där brudarna,

    SvaraRadera
  2. Svar: Ptja... jag gillar inte Melodifestivalen speciellt alls och jag tyckte inte att någon låt var sådär superbra. Hehe!

    Vad tyckte du då?

    SvaraRadera
  3. Svar: Blogspot gillar jag tyvärr inte alls. Då tar jag faktiskt hellre att blogg.se strular, hehe! Men tack för tipset :)

    SvaraRadera
  4. sv: Crucified var nog de enda jag gillade ikväll, och mellansnacket och presentationerna. Jag gillade serietidningsgrejset ^^

    SvaraRadera
  5. Det var underbart att se, men jag undrar när ljudteknikerna ska lära sig ratta tyngre musik, det var precis likadant när Lordi var med!!

    Rock on!

    SvaraRadera