Kortfilmsinspelning ikväll


Kortfilmsinspelning ikväll
Jag har försökt ta det lugnt de här dagarna och sovit mycket i ett tappert försök att bli av med min forkylning. Har repat in låttexter till lördagens framträdande hos Visans vänner och försöker få ordning på demon. Idag känner jag mig fortfarande krasslig, men kl 18 ikväll ska jag infinna mig på ett café i gamla stan och spela in en kortfilmsversion av TV-serien Rome där jag spelar Atia. Innan det ska jag sminka mig, fixa håret och försöka hinna iväg till Ohlssons tyger och hitta ett snyggt band att ha i pannan.

Hoppas få upp lite bilder från inspelningen senare ikväll! :)

1 kommentar:

  1. Sv: Justja, du kände dem ja! Ja, dem var ju förband sist så kan tänka mig att ni hade en massa kul om du var med :} Jag har några på sexydeath från den konserten faktiskt, woh. My passion var asroliga efter konserten, första gången jag hörde både dem och sexydeath :)

    SvaraRadera