Lugnet innan stormen


Lugnet innan stormen
Den här helgen blir lugn och jag har precis försökt kurera min förkylning med ett varmt bad. Nu känner jag mig helt upplöst, svag och väldigt lugn. Till middag blir det en nyttig laxpasta med lite mumsig äppelpaj till efterrätt. :)
På måndag kickar vi igång med filminspelning, sen blir det hårt jobb med duetterna fram till redovisning på torsdag och senare samma kväll drar vi ut på böljan den blå.
Med i lasten har vi stans tre grymmaste par
Göran och jag
Maritza och Micke
Alexzandra och Daniel
Plus alla andra 1994 grymma personer som ska med!
Onsdagen veckan efter blir det dags att dra ut på sjön igen och åka vidare till Hellsinki och Trash Fest! :)

7 kommentarer:

  1. sv; men eller hur!!ca 1400 spänn! 8))

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen dags för mig att äta laxpasta snart känner jag, det verkar riktigt gott!

    sv: Ja jag tyckte också boken verkade intressant, hoppas den levererar vad jag hoppas, alltså att den ger bra och framför allt rätt information om hur det var på den tiden. Hela Rockabillygrejen har alltid fascinerat mig, älskar hur de såg ut, musiken och självklart - bilarna!

    SvaraRadera
  3. alltså herregud jag vill åka med dig på båda omg :(

    SvaraRadera
  4. ååh, vill så på båda! kan inte 18-årsdagen komma snart? :o

    sv: TACK gullet :D Ja men visst är det så, riktigt roligt är det ju. Självklart! :)

    SvaraRadera
  5. sv: Nej inte alls! Bara allmänt snygg modell jag hittat på thecore :o haha. Så du känner honom? ;)

    HAHA, ja det vore ju smart :D

    SvaraRadera
  6. sv: Haha :D nej det är inte min grej!

    Jasåja, kan inte ens tänka mig dom göra det ;o nej...

    SvaraRadera
  7. fysatan vad avis jag är på close-up båten. hade suttit fint att vara ombord där,

    SvaraRadera