Rock Blogs!


Rock Blogs!
Ny grupp skapad på Facebook! En grupp och samlingsplats för oss som skriver eller tycker om att läsa rockbloggar. Har du en egen blogg eller vet du någon speciell blogg som du vill diskutera? Här kan vi sprida information, diskutera och hitta nya grymma bloggar! Gå med nu!

In english: A new group is born on Facebook! A gatheringpoint for rock blogs.
Do you have a blog or is there a special blog you'd like to discuss?
Spread the word and get the chance to find new kickass blogs! Join now!

6 kommentarer:

  1. tack detsamma! snyg blogg och häftig stil du har!

    SvaraRadera
  2. Den gick jag banne mig med i ;D

    sv: Who knows hörrudu! Jobbigt :/ ja jag mår såhär illa och har ont var och varannan morgon. Ofta går det över så jag kan kämpa mig till skolan, men i vissa fall inte.

    SvaraRadera
  3. jag gick med! :)

    sv; tack! :) din är också nice, har följt dej ett tag

    SvaraRadera
  4. sv: haha, man brukar må som man förtjänar ;) Jag var faktiskt nykter hela helgen, rätt ovanligt men skönt att slippa baksmällan :D

    SvaraRadera
  5. eller hur! känns som tramseri me en vibrerande borste och jag tycker det verkar mycket svårare. men framför allt totalt onödigt och miljöförstörande.

    vilken grym grupp! den får man ta o gå med i :D rock ska det vara!

    SvaraRadera