Shoppi shoppi


Shoppi shoppi
Bestämde att jag behövde shoppa eftersom jag har Close-Up Båten, Trash Fest och Photoshoots framför mig. Hittade massa fint, men inget direkt till något av dessa tillfällen. Varför blir det alltid så?
Är inte så förtjust i rosa, men har letat så länge efter ett par snygga hjärtglasögon, så jag kunde inte låta bli.
När de rear ut vintermodet får man massa armband jättebilligt.
Lite nagelpyssel.
Örhängena smälte nästan ihop med bakgrunden.
Korsettbälte på rea. Wii!
Och så fick det bli en liten vårklänning också.
Nu är jag happy happy happy! Kan det inte bli vår snart?!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar att solglasögon reas ut som vintervara. ;D

    ÄLSKAR KLÄNNINGEN! VILL HA! :O

    Hittade du koppling till Sylvia under gymnasietiden?

    sv: Pannkakor är mums mums! :D

    SvaraRadera
  2. sv: Hon har en bilddagbok där du kan gå massa år tillbaka. Jag vet inte om hon har gästlösenord, men hon heter i alla fall Sylvia på bilddagboken. Annars har hon en blogg ->http://sylvia.orgypistol.com/

    SvaraRadera
  3. ohhh snygga örhängen, vart hittade du dom? :D

    SvaraRadera
  4. Jag tror att jag snor dina saker när du sover för att dem var TOTALLY AWESOME! Speciellt vårklänningen och brillorna! 8'DD

    och ja, vår ftw!

    SvaraRadera