Sjuklingar


Sjuklingar
Mår lite bättre nu, men fortfarande väldigt illa. Försöker hålla mig i soffan så att baby ska få sova. Han har också blivit sjuk och spydde fyra gånger på jobbet. Stackarn!
Vi har börjat misstänka att det är kycklingfileerna från igår som spökar.

Så svårt när båda är sjuka för ingen kan riktigt ta hand om någon. Göran mår i alla fall lite sämre, så jag är än så länge första vattenhämtare.

Det här blir en lång jobbig kväll. Slöglor på TV för att koppla bort lite.

Ni får festa extra hårt och ha det extra kul för oss ikväll.

1 kommentar:

  1. usvh :( jobbigt! Skönt att ni mår bättre *läste dom nyare inläggen också* XD
    köp svensk kyckling i forts ;* <3

    sv: aw tack :D jag har blå/gröna ögon så det funkar :D jag tror att det skulle funka till dina gröna ögon också, man kan ju ha blågrön färg ;D huhu <33 ååh jag är ju inte magsjuk som tur var ;( stackars er!! ;_; <3

    SvaraRadera