Skön dag


Skön dag
Söta baby lagar middag till oss. Utskuren biff med pommes och bea. Yummie! :D
Idag har jag gått alla mina steg för första gången på över en vecka. Försöker ju gå minst 12000 steg om dagen men nu har jag varit förkyld och det har varit för kallt helt enkelt. Men idag var det så otroligt vackert väder så att jag inte kunde hålla mig inne.

Idag har jag och Susanne repat duetter hela dagen, både med sång- och dramalärare. Det här kommer bli riktigt bra! Redovisning i morgon. :)

Matdags! Hörs senare!

3 kommentarer:

  1. sv; Okej, åh vad kul :) Jag har alltid varit intresserad av sång och teater och så, men aldrig tagit tag i det. I framtiden vill jag iallafall jobba med film, musik & teater av ngt slag, så det kanske skulle kunna vara något för mig. Men hur tungt väger betygen om man ska söka?

    SvaraRadera
  2. sv: Okej, det var skönt att höra iallafall :)för jag är fruktansvärt skoltrött och orkar inte anstränga mig mer än vad jag behöver, haha :)

    SvaraRadera
  3. Tusan så gott med kött och beasås! Vad kör ni på för bea? :D

    SvaraRadera