Sötaste sushin i stan?


Sötaste sushin i stan?
I morgon firar jag och Göran 39 månader. ;) Vi försöker gå ut på restaurang på månadsdagarna och i morgon har vi bestämt oss för att gå på Panda Sushi på Hornsgatan.

Vi har surfat runt på nätet och försökt hitta bästa sushistället i stan och kom fram till den här. Den har inte de bästa av de bästa recensionerna, men det verkar som ett riktigt mysigt ställe. De har riktigt grym hemsida med bilder på alla rätter och verkar väldigt prisvärda plus att pandan i deras logga är så söt! Man måste ju bara prova det här stället!

6 kommentarer:

  1. Oj oj oj, jag får väl säga grattis i förskott till er då! :D

    Om jag räknat rätt så har jag och Alexander varit tillsammans i snart 64 månader... :O Det låter galet mycket när man ser det i månader!

    SvaraRadera
  2. Panda sushi är jättebra, äter alltid där på somrarna på väg till tanto :)

    SvaraRadera
  3. Åh sushi är så gott;P

    Svar: Jajjamen jag ska klicka på länken då;)

    /E

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, 39 månader! Hur många år blir det? :o

    sv: Hihi, fun to hear :D

    Ja det är väl nåt sånt... jaha, ja jag ska faktiskt till läkaren på torsdag för att kolla upp det! Kan ju vara något jag är känslig för. Men nice värre du ;D

    SvaraRadera
  5. Far jag ju lov att spana in nasta gang jag ar hemma i Sverige och besoker Stockholm igen!

    SvaraRadera