Värt att göra cover på denna?


Finally!
Jag tror jag har kommit på vilken låt jag ska spela in till demoprojektet. Fattar inte varför jag inte tänkt på den här låten tidigare. Tror att det kan vara för att den är så fulländad i sig själv. Helst hade man ju tagit en kass låt och gjort en bättre version av den, men jag tror inte jag kan byta nu. Är så kär i den här låten.
In english: Finally I think I've found the song for the demo project in my School!
I thought about doing a Queen/Freddie Mercury song before,
but I didn't want to record a song that's already perfect.
Now that I've thought about it and different ways to perform it I just have to do this!
I've loved this song since I heard it the first time when I was just a baby!

2 kommentarer:

  1. Det kan nog bli riktigt niiice! ^^

    sv: Jaa ;_; särskilt när man är ganska nöjd med det man redan har. Älskar färgen jag har, men rött är bara såå drygt, fast det ser mer lila ut men håller lika illa som rött ;/
    yesahj! :D jag ska lägga energi på det så fort fredagen kommer, har så mkt i skolan nu X) hoppas det kommer mkt folk till den! :D<3

    SvaraRadera
  2. fan vad längesen det var jag hörde den!
    Mercury! Lätt! Do it!

    SvaraRadera