Another Hellboat Ferrytale


Another Hellboat Ferrytale
Trash Fest är över för i år. Vi börjar våra nya liv med lite frukost i Kampi i väntan på att få ta färjan över till Stockholm igen.
Jag fick en ballong i köpcentret. Nu kunde man ju inte vara trött och deppig längre.
Smurfläskflaskan blev vår maskot för resan hem. Från vänster, smurfen med utsträckta armar=Jocke, trötta smurfen=Calle, hoppande smurfen=Bumbi och smurfen längst fram=Göran.
Så här såg vi tydligen ut när vi gick ombord. Man kan köpa korten på båten, men varför göra det när man kan ta kort på dem istället? ;)
Äntligen framme i hytten. Vi började med Screw Drivers till alla som fördrink.
Dags för alla att ta ballongbilder!
På taxfreen kunde man köpa manliga snickers. "For real men only" stod det på burken. Måste vara finsk humor. Det hade ju inte varit tillåtet i Sverige i alla fall.
Because we're the artists!
Nu blir det nästan lite videologging här. Häng med oss upp på Discot och digga loss till Toto!
Vi drar vidare in på ungdomsdiscot. Jocke lär oss dansa Midnight Cowboys-dansen mm.
Ok... jag flippar, men det kan jag bjuda på. Klippet är tillägnat Hanse. Obs! Det är Göran som sjunger i bakgrunden. ;P
Den riktiga festen är tydligen i hytten, så vi drar ner igen. Här kommer även en liten halvsnyftig hälsning till mina vänner i SoT.
Party i baren!
Tillbaks till hytten. Nu blir det Disco med Bumbi som DJ med sin babydator.
Nu har både Calle och Jocke däckat. Jag och Göran överlevde Trash Fest längst. Eller egentligen var det ju jag eftersom jag packade och bäddade om killarna när Göran hade somnat. I'm the champion!

3 kommentarer:

  1. SV: Ja vist är de snyggt! Ditt hår är ju inte liite snyggt det heller! ;D
    Tack det samma ;3

    SvaraRadera
  2. Den där Smurfdrickan vill jag testa! Vad är det för typ av dryck förresten? Läsk? Saft?

    Haha, manliga Snickers? Vad var grejen med dem? ;D

    sv: Inga planer för sommaren gör ju allt mycket lättare egentligen, eller man har större chans att göra spontana saker, så länge man har pengar undanlagda. :)

    SvaraRadera
  3. hehehe of course you're the champ! girls are ALWAYS the brains [&beauty] of the operation ;)

    SvaraRadera