Äntligen bär det av till Underlandet!


Äntligen bär det av till Underlandet!
Jag har väntat och väntat på premiären av Alice i Underlandet i två år och sen när det var dags var ju samma dagar som jag åkte iväg och praktiserade i Finland. Sen dess har det varit full rulle varje vecka, men ikväll är det äntligen dags! Har tyvärr hört att många har blivit besvikna, så jag ska försöka ta det för vad det är. Men det är ju svårt att inte ha höga förväntningar på Tim Burton.

Ni som sett den: Vad tyckte ni om filmen?

3 kommentarer:

  1. snällasnälla söta du! gå in på min blogg och rösta på min bikini http://aliciamikaela.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Helt ok! Mitt enda problem är att jag i vanliga fall avskyr hela Alice i underlandet-temat i allmänhet. Det är t.ex. en av de få Disneyfilmerna (den tecknade) som jag verkligen avskyr med Disney.

    SvaraRadera