Audition och helgplaner


Audition och helgplaner
I morgon blir det till att springa iväg på casting direkt efter skolan. Inga repliker eller så i manus. De sa att de letar efter en "tuff" tjej. Jag kan bli hur tuff som helst, men frågan är vad gränsen går och vad för typ av "tuffhet" de är ute efter. Vore kul att få spela in lite igen. Var ju nästan över en månad sen. ;) Sen är det alltid kul med lite extra klirr i kassan
Körslaget 2010 Foto:Linus Hallsénius/TV4
På lördag ska jag och Göran iväg och vara med i publiken på Körslaget. Exakt varför kan jag inte riktigt berätta än med tanke på sekretessregler, men några av er kanske kan lista ut varför. Har aldrig följt programmet och har ingen aning om hur det går till, men det ska bli kul! :) Älskar ju att själv sjunga i kör och gör det ju i stort sätt varje dag. Ska bli intressant att se Raffes (Ralf i Mustasch) kör också. Han är ju grym sångare! Men mest intressant för mig blir faktiskt Mojjes kör... ;)

1 kommentar:

  1. NEJ, SKA RALF HA EN KÖR? Åh, jag bara måste se! :O

    Kommer vi få höra varför ni ska sitta i publiken EFTER programmet då? ;)

    SvaraRadera