Bilder från gårdagens livekaraoke!


Bilder från gårdagens livekaraoke!
Done! Dags att dra iväg till Stampen!
Vi som sjöng fick billigare "musikeröl" och vin för 30 spänn! Grym idé!
Bejbsen kör Brittan. Hit me baby one more time! ;)
Go Katten!
Erik blev plötsligt väldigt lik sin bror i sin Elvis-imitation.

På vägen hem satt Katarina och jag och pratade teater. Jag berättade om en övning som vi kört när hon varit borta och när jag är mitt uppe i detta hör jag en alldeles för välbekant röst. Det var Sven Wollter! Ni anar inte hur mycket denna man har betytt för mig när jag var yngre och vilken stor förebild han har varit som skådespelare, människa och politisk förebild.
Jag brukar inte flippa när jag ser kändisar, men det finns några jag flippar över. Hittills har det varit Steven Tyler och Sven Woltter. ;) Det finns säkert några till, men de har jag ju inte träffat, så det vet jag ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar