Brighten up?


Brighten up?
Jag har länge velat färga håret. Vet bara inte hur än. Vill bli ljusare.
Så här blev det sommaren 2006 när jag försökte gå från svart till blond. Det slets ju väldigt mycket förstås. Allt var så oranget och gult och konstigt så jag fick köra på natural redhead där ett tag. Strax efter det ångrade jag mig och gick tillbaka till svart igen. Det är så enkelt med svart lixom. Svart är svart. Det är enkelt att färga och blir inte flammigt. Vill inte göra samma misstag igen, men det är så sjukt svårt att bestämma sig för en färg. :S

4 kommentarer:

  1. hej! :D
    snygg blogg!

    läs gärna våran 8))
    www.seekingrockers.blogg.se .

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur du känner, det är riktigt svårt att bestämma sig för hur man ska göra med håret. Oftast är det någon motgång, som där med att ha svart hår men vill få det ljus - slit på håret!

    SvaraRadera
  3. vi har en avfärgning som inte sliter på håret, som bara plockar bort konstgjorda pigment, jättebra bara för att plocka bort överflödigt om man vill bli ljusare

    SvaraRadera
  4. i bleached my hair from black to white blonde a while ago and it ruined it. i had to cut most of it off :( be careful!

    SvaraRadera