Dagen innan plåtning


Dagen innan plåtning
Mycket att göra
  • Duscha
  • Smörja in sig så att man inte är torr nånstans (Nej, jag brukar inte smörja in mig. Har inga direkta hudproblem och ogillar att vara kladdig.)
  • Fixa naglarna
  • Noppa brynen
  • Välja, införskaffa och styla kläder och accessoarer
  • Researcha och hitta mer inspiration till temat
  • Packa
  • Kontakta fotograf och make up artist och se till att allt är på banan
Skönt att jag slipper tänka på att sminka mig själv i morgon i alla fall.
Förutom detta har jag lyckats hinna med en shoppingrunda och en två timmars promenad. Och mer vill jag hinna med då jag fortfarande måste fixa i ordning demon och dessutom vill hinna iväg till Crazy Nights ikväll.
Nu måste jag skynda vidare!

4 kommentarer:

  1. Snygg design på din blogg, och är du modell ? (kanske en korkad fråga ;P )

    SvaraRadera
  2. Jo, det är underbart ! =)
    Äh, du behöver inte ha size0, du är grymt snygg ! =D

    Förresten, snyggt antal prenumeranter du har. ;P

    SvaraRadera
  3. Haha, precis min tanke ! =D

    Plus att eftersom du ser "annorlunda" ut, så ser det skumt ut om man är trådsmal, "alternativ"-modell skall se ut som en normal människa, med normal mycket fettprocent, men se jävligt cool ut, du är cool - yeah ! ;D

    SvaraRadera
  4. sv; haha ja lite kanske.

    btw, skit fin bild!

    SvaraRadera