För tidig morgon


För tidig morgon

Då var man i skolan en timme för tidigt på grund av schemamiss. Ovärt då jag kom i säng rätt sent igår för vi höll på att fixa med låten. Tröööött!

Lysnade på låten i morse och jämförde med en annan låt jag spelade in för några år sedan. Snacka om skillnad. Den äldre låten är grymt mycket bättre, men då hade vi ju först repat låten stenhårt i tre veckor och sedan spelat in i riktig studio. Nu spelade vi in hemma i vardagsrummet med en kass mic lixom. Måste lära mig mixa ordentligt också. Känns lite konstigt att visa upp den idag, men jag försöker tänka på att jag har lärt mig jättemycket om logic och lärt känna min röst bättre och inte tänka lika mycket på själva resultatet. Nu kan det ju bara bli bättre! ;)

1 kommentar:

  1. sv: Jaaa :D snyggpojken! Du får ju gärna typ... hälsa nån gång att jag är ett sjukt stort fan ;) haha. "för han är ju inte van att höra sånt nä"

    SvaraRadera