Ge mig en röd ballong!


Ge mig en röd ballong!
Ligger i sängen och har ont i örat, i magen och har en väldig ångest över vad som ska hända med mig i höst och massa annat. Om jag inte går till skolan i morgon kan jag inte vara med på musikcafét. Måste dit till varje pris.

Har ju som sagt sökt massa jobb idag, men jag vet inte om jag vill jobba. Självklart vore det skönt att få in pengar, men jag vill inte lägga min själ och tid på ett jobb som jag egentligen inte vill jobba på bara för att få pengar. Har redan slösat bort för många år på det.

Jag brukar kunna rycka upp mig rätt fort när jag är nere, men det har varit rätt mörkt för mig i två dagar nu... Det blir för mycket på en gång. Massor som jag inte tänker ta upp här. Läste att man kunde bli vårdeprimerad och dåligt påverkad av solen. Låter ju konstigt, men kanske har jag drabbats. Behöver muntras upp.

Göran är så snäll och går och handlar te till mig nu för att det hemma var slut. Litet ljus i mörkret...

1 kommentar:

  1. Låter inte alls roligt det där. =/ Jag hoppas du kommer upp på fötter snart igen!

    SvaraRadera