Grym fotodag!


Grym fotodag!
Kl 05:40 vaknade jag av ett sms där Carolina som skulle agera make up artist på dagens session tyvärr var tvungen att ställa in. Jag var nyvaken och fattade inte alls hur jag skulle få ihop allt och var till och med nära att ställa in själv. Efter ett tag när jag kommit ur nattmössan bestämde jag mig för att vi skulle köra i alla fall utan mua. Tur att hon väckte mig tidigt så att jag kunde fixa smink och grejer själv.

Nu kom jag precis hem efter en otroligt kul och givande fotosession med Conny. Hade inte förväntat mig mycket, men vi lyckades improvisera ihop några riktigt bra grejer. Vi kikade igenom alla bilderna och det fanns mycket bra. Väldigt mycket. Förstår inte hur vi ska lyckas välja ut bland alla bra. Ska bli så spännande att se hur de blir när de är klara!! :D

Nu är klockan bara två! Tänk vad man har hunnit med grejer! Funderar på att ta en promenad i det fina vädret snart, men först måste vi pilla lite på låten.

2 kommentarer:

  1. Åh, snygg snygg! Allt du fotas i är dina egna kläder va? :) måste blivit toppenbilder.

    sv: Ja dom är det :D jag tror jag vill ha en ljusbrun och en svart! enkelt beskrivet.

    SvaraRadera
  2. fråge stund på bloggen,
    fråga och du blir skriven på min sida! =)

    puss puss, M.J =)

    www.maaryjanee.blogg.se

    SvaraRadera