Inspelning idag


Inspelning idag
Idag ska jag iväg och spela in reklamfilm. Jag har dock ett litet problem nu när jag håller på och fixar och förbereder allt. Det är nämligen så att de vill att jag undviker att bära färgerna svart, vitt och rött. Jag ska även undvika kläder med tryck, småmönstrat randigt och rutigt. Det sistnämnda är rätt vanligt på filminspelning då det lätt ser konstigt ut i kameran, men färgerna svart vitt och rött är tyvärr de enda färger jag har i min garderob! Förutom ett lila linne och några mönstrade eller tryckta tröjor i blått och grönt.

Tar med mitt lila linne i alla fall. Hoppas på att det löser sig i studion på något sätt. :S

Efteråt drar jag nog hem och sätter mig som fastlkistrad framför Körslaget och spanar in brorsan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar