Inspelning igår


Inspelning igår
Blev omstylad och "normal" igår. Innan fick jag instruktioner att jag skulle vara smårockig och ungdomlig, men när jag kom dit fick jag veta att jag inte fick sticka ut alls. Har ingenting alls emot att inte ha kvar nåt av min egen stil. Tvärt om. Jag är ju skådespelare och vill inte alls bli indelad i ett fack som bara kan spela en typ av roller. Hade väl bara varit skönt att veta det innan så att jag kunde fixat till det innan. Annars var det en kul erfarenhet med trevligt sällskap. Andra gången på kort tid som jag fått roll med replik. Känns verkligen kul att bli regisserad med en kamera rakt upp i ansiktet. :) Hoppas på mer sånna jobb!

4 kommentarer:

  1. Du såg snygg ut ;) får man veta vad du gjorde reklam för?

    SvaraRadera
  2. sv: Du, ingen aning! haha :D Jag känner då att det är värt det för min del trots det. Har ändå ingen att dagligen visa upp mina ben för ^^ huhu.

    SvaraRadera
  3. sv: Ojdå! Jäklarns, vad kan det då vara ;)

    SvaraRadera