Lite pics från igår kväll


Lite pics från igår kväll
Tycker nästan hela festivalen var en stor besvikelse. Alla låtar var typ sådär och mellanaktsunderhållningen var ju sämre än på delfinalerna. Spara det sämsta till sist. Vinnaren, Anna Bergendahl, vet jag inte direkt vad jag tycker om. Hon är duktig på att sjunga, men jag känner inte att det är show lixom. Inget jag skulle rösta på i Eurovision.

Tur att vi hade kul i alla fall!
Em har fixat armen en hel del sen senast. Fint! :D
Myskväll.
Det rykte ur Hanse.
Fyllekäka.
Sen drog vi in i Emelies sovrum och hade girl talk med Hanse. Vi drack Bailey's och pratade om allt från tungpiercingar till killproblem. Hihi. Tack allihop för en riktigt kul kväll.
Hemmafester FTW!

6 kommentarer:

  1. Precis, show behövs faktiskt i ett sammanhang som EUROVISION!

    SvaraRadera
  2. Jag drömde om dig inatt ^^

    SvaraRadera
  3. jag gillar Ems arm!

    sv: haha värst vad andré kändes igen då ;)

    SvaraRadera
  4. hemmafest is awesome!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. tjejn på översta bilden hade ju grymt snygga tattoos!

    SvaraRadera
  6. Schlager är inte heller riktigt min grej men jag tittat ändå alltid på finalen. Tyckte faktiskt Salem Al Fakirs låt skulle vara lite häftig att ta ut i världen. ;D

    Wow, vilken arm hon Em har! Inga dåliga tatueringar där inte. :O

    SvaraRadera