Love never dies


Love never dies
Foto: Scanpix
Andrew Lloyd Webber har länge tänkt på att göra en uppföljare på succén som visats för 100 miljoner människor. Fortsättningen på Fantomen på operan hade premiär i London idag.
En uppföljare på en föreställning som man trodde avslutades med ett mysterium.

Love never dies utspelar sig 10 år efter att Fantomen på Operan utspelas. Fantomen har flyttat till en mekanisk freakshow. Där möter han Christine igen som ska uppträda och har med sig sin son.

Föreställningen har fått rätt dålig kritik och jag tror att jag skulle ha en del att säga och tycka till om i den som inte är helt positivt, men det vore ändå kul att se den.

6 kommentarer:

  1. sv: åh, de låter riktigt bra ju! :)

    ja för mig finns det inget 'width' just där... men går kanske att lägga till då :) såg din fråga förresten! haha. jag kan absolut skicka en invite, om jag hittar hur man gör :D

    SvaraRadera
  2. sv: jorå, rätt så smarrig var den ;D

    SvaraRadera
  3. Jag behöver din mail för att skicka invite! :)

    SvaraRadera
  4. sv. Ja visst VILL man!
    jamen toppen, då ska jag skicka iväg en :D

    SvaraRadera
  5. Sv: Precis, kan bli rätt kul att svänga förbi iaf även om man kanske inte pallar regelrätt utgång. Du lär ju vara rätt mör-festad efter Trash misstänker jag;)

    SvaraRadera
  6. sv: ingen fara hörru :D

    SvaraRadera