Norton = Problem


Norton = Problem
Är så sjukt irriterad fortfarande. Har verkligen inte tid med det här. Satt i tre timmar igår och försökte installera nya antivirusprogrammet på datorn, men det gick inte på grund av att det inte går att bli helt av med det gamla antiviruset som var på datorn när jag köpte den, Norton Internet Securety. Jag har avinstallerat det i själva programmet, jag har avinstallerat det i kontrollpanelen, jag har avinstallerat det via det nya antiviruset och jag har avinstallerat det via ett hjälpprogram på internet. Om man söker på "avinstallera" eller "uninstall" på google kommer "avinstallera Norton" eller "uninstall Norton" upp som första alternativ. Det finns till och med amerikanska företag och sidor som har betaltjänster för att hjälpa till att bli av med skiten helt från datorn. Norton funkar bra när man väl använder det, men när det är dags att byta antivirusprogram är chansen stor att den genererar virus då det sätter sig i vägen för den nya installationen.

1 kommentar:

  1. Tusan vilket irritationsmoment. Att det fortfarande är kvar när du rensat bort från varenda del av datorn - det är ju galet!

    SvaraRadera