Pepp igen


Pepp igen
Allt känns mycket bättre idag. Såg verkligen inte fram emot att komma till skolan, men när jag väl kom dit blev jag glatt överraskad. Det är ofta jag blir det i den här skolan. Man känner sig helt nere och sen så börjar man jamma värsta grymma låten och humöret är på topp igen.

Har fotfarande inget svar på vad som händer med mig i höst. Funderar på att försöka satsa på att frilansa och jobba för bemanningsföretag som jag jobbat på tidigare. Det borde gå lätt att kombinera. Det är lättare att få ledigt då om man skulle få ett musik- teater eller filmjobb. Sen har man ju ingen säkrad inkomst, men jag ha jobb hela tiden förut på bemanningsföretaget och har lärt mig att leva sjukt snålt nu som student igen.

Tyvärr har Erik blivit sjuk, så det blir inge "Where the wild roses grow" i morgon. Däremot ska jag öppna hela musikcafét med "Summertime". Det är inte fy skam. Repade igenom den med Svante idag. Det gick bättre än jag trodde, även om jag vet att jag kan bättre.

Nu ska jag sjunga sen träna och sen kila hem till Göran och äta middag.

2 kommentarer:

  1. Jag vill höra dig sjunga :)

    SvaraRadera
  2. sv: vi förlovade oss på vår 1-års dag :) Egentligen var det väl ingen som friade utan vi kände efter spanienresan att vi ville ta vårt förhållande ytterligare ett steg :)

    Men åh! skicka nått gammalt då :D

    SvaraRadera