Schlagerparty imorgon!


Schlagerparty imorgon!
Emelie tog det grymma initiativet att anordna schlagerfest i morgon. Det är inte lätt för folk i våra kretsar att få tag på folk att dela spektaklet med. Em och jag har däremot en lång melodifestivalhistoria tillsammans som sträcker sig snart 4 år tillbaka. ;) Det är tradition att sitta ett helt gäng framför TVn, käka chips och totalsåga kläder, låtar, sångröster och framträdanden och att gunga med i årets tralliga flopplåt a la Kebabpizza.
Här har vi en av Eurovisionfavoriterna som fick mig och Emelie att ringa hela vägen till Finland och rösta bort våra besparingar. Trots det kom de bara tvåa.

2 kommentarer:

  1. Haha, den där låten minns jag allt. Tror inte jag har kollat på melodifestivalen sen dess, och om jag minns rätt så röstade jag nog också på den. :D

    SvaraRadera
  2. Snygga! Det var ju väldigt likt din style fast red :)

    sv: Jaså, ja men verkligen :) Sedan är det ju alltid en fördel att köpa hos uppfödare istället för djuraffär för att de förmodligen är lite tama redan när de kommer. Ja, jag känner mig då så sugen så det blir nog säkert ;)

    SvaraRadera