Snart dags att kila


Snart dags att kila
DSC02950.jpg image by anna_bumbi
Hihi. Har redan fått kika på smakprov från sessionen. Jävligt snyggt trots att det är helt oredigerat. Nu kommer vi bara till det svåraste; Att välja bilder. Kill your darlings ´ 10! Minst!

Jag och Göran har precis käkat tacos till middag och nu håller Göran på att göra sig i ordning så att vi kan dra iväg till Emelie. Jag har ju allt smink och fix klart sen i morse. Orkar nog inte anstränga mig mer. Efter korsetter och klackar plus en sjukt tidig morgon orkar jag inte annat än att ha jeans och T-shirt. Kan dassa på mig lite schlagerglitter i ansiktet kanske för sakens skull.
Kom på att jag inte hejar på nån i festivalen i år. Inte än i alla fall. Alla snackar om sina favoriter och jag är lixom bara nollställd i frågan. Pallar väl inte bry mig mer än att jag tittar på det när det väl går kanske. Det är ju lixom inte min typ av musik alls... Sen kan man ju diskutera vilken låt som eventuellt skulle kunna vinna Eurovision och vilken låt man vill ska vinna för att vi ska få möjlighet att totalt skämma ut oss i Eurovision. Ja, jag hejade faktiskt på Kebabpizza bara för att den va så otroligt kass, men kul! Tror fan den funkat bättre i Eurovision än Hero. Seriöst!

1 kommentar:

  1. sv: Tack! Ja de börjar faktiskt ta sig :)

    okej, ja det blir skoj att se ;D Alright, men hur har du råd kvinna? :) Såna snygga kläder som du har är ju faasligt dyra, haha. I alla fall för mig!

    SvaraRadera