Spårlöst


Spårlöst
Efter snart 24 år av ovisshet där någonting alltid känts snett och oklart har jag äntligen funnit vad som är felet. Efter ett långt sökande har jag lyckats hitta mina biologiska föräldrar.
Anledningen till bortadoption visade sig vara en kort romans med efterföljande oönskad graviditet. Efter födseln på BB i Disneyland blev jag snabbt ivägskjutsad till Sverige. Det enda jag har är de här bilderna på mina biologiska föräldrar och ytterligare en bild på vad som skulle kunna vara min morfar:

Nä... nu ska jag flumma vidare och fixa lite middag med Göran.

3 kommentarer:

  1. Då jag faktiskt är Sweeney Todd (dvs att jag är alla Johnny Depps karaktärer speciellt Jack Sparrow) så är jag då din morfar! Välkommen till familjen hjärtat. Trodde aldrig du skulle inse!

    SvaraRadera
  2. Haha ja men varför inte? Det måste ju vara någon släktband då ni har samma svarta och det där vita i håret. ;)

    sv: Ja visst blir man galet sugen på glass? :D

    SvaraRadera