Sportlov


Sportlov
Det var länge sen man hade sportlov, men nu när man går i skolan är det dags igen. Skönt med sovmorgon! Undrar om sportlovet är till för att man ska hinna träna bort all gammal julmat, semlor och alla hjärtansdagsgodis av röven innan våren kommer. Vet inte hur mycket sportande det blir för min del dock. Snarare ett massa rännande och roddande i Finland.
Skönt att Trash Fest är precis under lovet så jag slapp ta ledigt. Det känns inte som att det är så mycket kvar av tiden i SoT. Vi har lov nu, praktikveckan direkt efter, sen är det påsklov efter nån vecka och sen har vi några veckor kvar med slutproduktionen. Man blir lite stressad och ledsen när man tänker på det. Det gäller att ta vara på tiden nu. Lite svårt när man inte ska vara i skolan på två veckor nu bara.
Känner mig lite orolig över Finlandsresan. Fattar inte hur jag ska orka gå ombord på en båt efter Close-up. ;) Får väl ta det lugnt på båten den här gången, men jag måste verkligen kolla upp hur kallt det är i Helsinki. Hade ju tänkt resa lätt, men om det är massa minus måste jag ju packa med mig massa varma kläder.

Nu blir det frukost och pianospel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar