Svett!


Svett!
Idag körde vi fyspass med brudarna i klassen. Vi körde kanske en och en halv timme med fysiska parövningar. Det var mycket roligare än att gymma själv och vi peppade varandra och hade jättekul tillsammans. Efteråt var man alldeles pigg och mör i hela kroppen. Nu när jag kom hem blev jag jättetrött, men det känns ändå bra. Vi tänkte försöka köra fys en gång i veckan nu fram till slutproduktionen. Vi kommer bli så fit, snygga och uthålliga fram till premiären!
Nu ska jag hoppa in i duschen!

4 kommentarer:

  1. sv: Ja jag skulle ju vilja det va ;O haha!

    SvaraRadera
  2. sv: HAHA, ohnoo! Åh, seriöst. Folk får inte tro att man lägger upp den där :p Jo, men han är då för jävla dålig i mina öron ;) haha

    SvaraRadera
  3. Hade ni så sträkta ben och rak kropp när ni körde armhävningar? hehe

    Men gött med lite fys...alltid bra i längden.

    SvaraRadera
  4. Sånt där är ju för kul alltså!

    Den där möra känslan efteråt är fantastisk tycker jag, älskar den. ;P

    SvaraRadera