Dags att bleka slingorna!


Dags att bleka slingorna!
Idag var jag iväg och inhandlade Scwartzkopfs senaste och starkaste blekning.
Förut använde jag deras starkaste blekning innan blond-and-strong-serien fanns på marknaden. Håret blev riktigt ljust, men blev väldigt skört och gick lätt av. Efter det fick de in blond and strong. Håret höll betydligt bättre, men blev mer gulblont än vitt som jag vill ha det. Idag provar jag alltså en ny starkare version av blond and strong. Håll tummarna för att det inte går av nu! ;)

3 kommentarer:

  1. jag blir helgul av alla i den där serien.. inte provat nya iofs.. men köp jane hellens MOOD ultra blonde. bästa ever! och billigt som fan. finns bla på matäffaren under åhléns city. ca 50 spänn :)
    /jennyfer

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du får det resultat du vill ha! Jag har hållt på och blekt håret till och från sen jag var 14 år, jösses så man slitit på håret. :P

    SvaraRadera